• Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
AlpeNews
  • 11 August, 2026
AlpeNews

Tirana, Albania

11 August, 2026
  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • Instagram
  • No categories
VËMËNDJE/ Kjo do t’i ndodhë trupit tuaj nëse konsumoni gjysmë luge vaj ulliri çdo ditë
Home
Shëndet

VËMËNDJE/ Kjo do t’i ndodhë trupit tuaj nëse konsumoni gjysmë luge vaj ulliri çdo ditë

3 April, 2022 s.autor Shëndet

Vaji i ullirit është i njohur për vetitë e tij të shkëlqyera , ku gatimi i tij mund të zvogëlojë mundësinë e shfaqjes së shumë problemeve shëndetësore, si sulmi në zemër dhe goditje në tru.

Në veçanti, konsumimi i gjysmë lugë gjelle vaj ulliri çdo ditë një përbërës i rëndësishëm në dietën mesdhetare është lidhur gjithashtu me një shans të reduktuar për të vdekur nga kanceri ose sëmundje të tjera si sëmundja e Alzheimerit.

Sipas ekspertëve, përveç përdorimit të vajit të ullirit, të cilin mund ta dalloni në mënyrë specifike nëse është ekstra i virgjër , është veçanërisht i rëndësishëm zëvendësimi i yndyrave si gjalpi dhe margarina me vaj ulliri, duke ofruar përfitime edhe më të mëdha.

Hulumtimi tregoi rëndësinë e vajit të ullirit në jetën tonë të përditshme.

Për qëllimet e studimit, studiuesit e Universitetit të Harvardit shikuan të dhënat e tre dekadave nga gati 100,000 njerëz.

“Gjetjet tona mbështesin rekomandimet aktuale dietike për të rritur marrjen e vajit të ullirit dhe vajrave të tjera vegjetale të pangopura”, tha studiuesi kryesor Dr. Marta Guasch-Ferré. “Mjekët duhet t’i këshillojnë pacientët që të zëvendësojnë disa yndyrna, si margarina dhe gjalpi, me vaj ulliri për të përmirësuar shëndetin e tyre. “Studimi ynë ndihmon në formulimin e rekomandimeve më specifike që do të jenë më të lehta për t’u kuptuar nga pacientët dhe ne shpresojmë t’i zbatojmë ato në dietën e tyre.”

Studimi, i publikuar në Gazetën e Kolegjit Amerikan të Kardiologjisë, përdori të dhëna nga 60,582 gra dhe 31,801 burra. Të gjithë pjesëmarrësit punonin në sektorin e shëndetësisë dhe nuk kishin sëmundje kardiovaskulare ose kancer kur filloi studimi në vitin 1990. Çdo katër vjet, ata pyeteshin për marrjen e ushqimit dhe pyeteshin se sa shpesh hanin ushqime specifike, si dhe llojin e yndyrave dhe vajrave që përdornin në gatimet e tyre një vit më parë.

Gjatë këtyre 28 viteve të kërkimit, 36,856 vdekje ndodhën midis pjesëmarrësve.

Studiuesit më pas krahasuan të dhënat nga njerëzit që konsumonin më shumë se 7 gram vaj ulliri në ditë, që është e barabartë me rreth gjysmë luge gjelle, me ata që konsumonin 4.5 gram ose më pak. Ata zbuluan se njerëzit që konsumonin më shumë vaj ulliri kishin një rrezik 19% më të ulët të vdekjes kardiovaskulare, si sulmi në zemër ose goditje në tru. Përfitime të ngjashme u vunë re për kancerin dhe sëmundjet e frymëmarrjes me rrezik më të ulët të vdekjes deri në 18% ndërsa shanset për të vdekur nga sëmundje neurodegjenerative u reduktuan me 29%.

Megjithatë, duhet theksuar se pjesëmarrësit me konsum më të lartë të vajit të ullirit ishin më shpesh fizikisht aktivë dhe me origjinë nga Evropa Jugore ose Mesdhetare. Ata gjithashtu kishin më pak gjasa të pinin duhan dhe të hanin më shumë fruta dhe perime.

Kjo praktikisht do të thotë se disa nga ndryshimet në shëndetin tonë mund të mos jenë për shkak të konsumit ose jo të vajit të ullirit.

“Është e mundur që konsumi i lartë i vajit të ullirit të jetë gjithashtu një tregues i një diete të përgjithshme më të shëndetshme dhe situatës më të mirë socio-ekonomike”, përfundoi Guasch-Ferré.

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Next article MASAKËR RUSE NË KIEV/ CNN konfirmon: Kemi gjetur një varr masiv me 300 banorë të…
Previous article “KOHA DHE E DREJTA…”/ Basha në Shkodër: Gjithçka që po ndodh është thjesht një pushtim i paligjshëm

s.autor

Postime të ngjashme

E BËNI ÇDO DITË PA E KUPTUAR/ Ky zakon i zakonshëm mund të irritojë fshikëzën dhe zonën intime? Shëndet

E BËNI ÇDO DITË PA E KUPTUAR/ Ky zakon i zakonshëm mund të irritojë fshikëzën dhe zonën intime?

VAPA EKSTREME/ Kardiologët paralajmërojnë: Ky është aktiviteti që duhet shmangur gjatë orëve të nxehta Shëndet

VAPA EKSTREME/ Kardiologët paralajmërojnë: Ky është aktiviteti që duhet shmangur gjatë orëve të nxehta

KUJDES/ Ky zakon i përditshëm mund t’iu dëmtojë zërin po aq sa duhani? Shëndet

KUJDES/ Ky zakon i përditshëm mund t’iu dëmtojë zërin po aq sa duhani?

Facebook Comments

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari? Blog

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari?

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit Blog

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi? Blog

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi?

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama Blog

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia? Blog

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia?

  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Back to top
© AlpeNews 2017. Të Gjitha të Drejtat e Rezervuara
KONTAKT