• Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
AlpeNews
  • 8 June, 2026
AlpeNews

Tirana, Albania

8 June, 2026
  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • Instagram
  • No categories
Vajza, shkenca e pranon: Marrja e kontraceptivëve oralë ju mbron edhe nga kanceri në vezore!
Home
Shëndet

Vajza, shkenca e pranon: Marrja e kontraceptivëve oralë ju mbron edhe nga kanceri në vezore!

19 January, 2018 Ina.Autor Shëndet

Në Shtetet e Bashkuara të Amerikës, pothuajse të gjitha vajzat që janë aktive seksualisht kanë përdorur në një moment të jetës së tyre kontraceptivët, të cilët merren nga goja në formë pilulash dhe parandalojnë në këtë mënyrë shtatzënitë e padëshiruara. Aktualisht, janë rreth 11 milionë vajza dhe gra të cilat marrin në mënyrë konstante kokrrat e kontraceptivëve në SHBA.

Sipas një studimi të publikuar së fundmi nga Instituti Onkologjik “JAMA”, ekspertët kanë vënë re se në fakt kontraceptivët jo vetëm që i ruajnë vajzat dhe gratë nga shtatzënitë e padëshiruara, por parandalojnë ndjeshëm mundësinë e kancerit në mitër.

Sipas studimit, sa më gjatë të kishin marrë pilulat kontraceptive në mënyrë konstante, aq më pak ishte risku ndaj kancerit të mitrës. Për shembull, ato gra të cilat kishin 10 vite që merrnin pilulat, kishin 40% më pak rrezik ndaj kancerit të mitrës krahasuar me ato gra të cilat e kishin marrë pilulën kontraceptive për vetëm 1 vit.

Sigurisht që nuk është vetëm pilula kontraceptive ajo që ul riskun ndaj kancerit të mitrës, pasi faktorë që ndikojnë gjithashtu janë aktiviteti konstant fizik, mospirja e duhanit dhe ruajtja e një peshe të shëndetshme.

Studiuesit nuk mendojnë se kjo është një teori e cila duhet marrë parasysh nga të gjitha vajzat apo gratë, por është një studim-rekomandim shumë i mirë për këdo, ndaj duhet që menjëherë ta flisni me mjekun tuaj gjinekolog se në çfarë gjendjeje shëndetësore jeni përsa i përket organit tuaj gjenital dhe nëse është e rekomandueshme që të merrni në mënyrë konstante pilulat kontraceptive.

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Next article Pas vdekjes së babait, vajza bën tatuazh me hirin e tij…
Previous article Keni fryrje në stomak edhe pse s’keni ngrënë? Ja çfarë të bëni

Ina.Autor

Postime të ngjashme

STUDIMI: Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës Shëndet

STUDIMI: Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës

DONI TË ULNI SHEQERIN DHE TË MBANI TRUPIN NË FORMË/ Këto fruta rekomandohen nga ekspertët Shëndet

DONI TË ULNI SHEQERIN DHE TË MBANI TRUPIN NË FORMË/ Këto fruta rekomandohen nga ekspertët

PARALAJMËRON OBSH: Ebola po përhapet shumë shpejt Shëndet

PARALAJMËRON OBSH: Ebola po përhapet shumë shpejt

Facebook Comments

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari? Blog

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari?

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit Blog

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi? Blog

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi?

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama Blog

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia? Blog

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia?

  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Back to top
© AlpeNews 2017. Të Gjitha të Drejtat e Rezervuara
KONTAKT