• Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
AlpeNews
  • 13 June, 2026
AlpeNews

Tirana, Albania

13 June, 2026
  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • Instagram
  • No categories
Ky është ushqimi që shkakton më shumë kancer! Ndaloni së konsumuari atë
Home
Shëndet

Ky është ushqimi që shkakton më shumë kancer! Ndaloni së konsumuari atë

23 January, 2018 g.autor Shëndet

Me mbi 7 bilionë konsumatorë në botë, hot dog-ët janë ushqimi i shpejtë më popullor. Por fatkeqësisht sipas një studimi të fundit, hot dog-ët janë përgjegjës për katër lloje kanceri!

Hot dog-ët janë prezantuar për herë të parë në Amerikë nga emigrantët gjermanë në shekullin e XIX- të. Që nga atëherë ato kanë marrë një popullaritet të madh dhe janë bërë ikona e fast food-it në botë.

WHO së fundmi ka nxjerrë një raport që tregon se shkaktari më i madh i kancerit është mishi i kuq dhe ushqimet e konservuara. Hot dog-ët janë të përgatitur nga një ndërthurje e mishit të derrit, viçit dhe pulës. Fabrikat gjithashtu përdorin dhe pjesë të mbetura nga mishi i derrit si koka, dhjami, lëkura dhe këmbët. Gjatë procesit të prodhimit, këta përbërës bëhen bashkë dhe u shtohen shurup misri, nitrate, kripë se edhe kimikate të shumta. Shumica e këtyre përbërësve janë vërtetuar se shkaktojnë kancer.

Shumica e institucioneve mjekësore i kanë renditur hot-dogët në të njëjtën kategori si cigaret, për probabilitetin e lartë që kanë për të shkaktuar kancer.

/shije

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Next article Si industria e bulmetit mashtroi njerëzit duke i bërë të besojnë se kanë ...
Previous article DIETA NJË JAVORE/ Ushqimi që do të hani mëngjes, drekë, darkë: FASULE

g.autor

Postime të ngjashme

STUDIMI/ Një filxhan fasule në ditë mund të ulë ndjeshëm rrezikun e… Shëndet

STUDIMI/ Një filxhan fasule në ditë mund të ulë ndjeshëm rrezikun e…

STUDIMI: Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës Shëndet

STUDIMI: Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës

DONI TË ULNI SHEQERIN DHE TË MBANI TRUPIN NË FORMË/ Këto fruta rekomandohen nga ekspertët Shëndet

DONI TË ULNI SHEQERIN DHE TË MBANI TRUPIN NË FORMË/ Këto fruta rekomandohen nga ekspertët

Facebook Comments

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari? Blog

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari?

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit Blog

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi? Blog

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi?

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama Blog

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia? Blog

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia?

  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Back to top
© AlpeNews 2017. Të Gjitha të Drejtat e Rezervuara
KONTAKT