• Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
AlpeNews
  • 10 June, 2026
AlpeNews

Tirana, Albania

10 June, 2026
  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • Instagram
  • No categories
STUDIMI: Ushqimet që ndihmojnë në “luftimin” e Alzheimerit
Home
Shëndet

STUDIMI: Ushqimet që ndihmojnë në “luftimin” e Alzheimerit

14 February, 2023 s.autor Shëndet

Ushqimet e pasura me selen përmirësojnë gjendjen e pacientëve me Alzheimer, sipas të dhënave të paraqitura së fundmi nga studiuesit kinezë.

Studimi i ri tregon se përbërësit e pasur me selen mund të parandalojnë inflamacionin dhe stresin oksidativ.

Një ekip i përbashkët kërkimor me studiues nga Instituti i Mikrobiologjisë i Akademisë së Shkencave të Guangdong dhe institucione të tjera sugjeron mekanizmin e mundshëm ndërhyrës të përbërësve të pasur me selen për të përmirësuar pacientët me Alzheimer.

Elementë të tillë janë të pranishëm në shumë bimë dhe mikroorganizma, si perimet, majaja dhe kërpudhat.

Studimi tregoi gjithashtu se hidroliza enzimatike dhe përpunimi fizik (si nxehtësia, presioni i lartë dhe trajtimi me mikrovalë) janë teknikat kryesore për modifikimin e vetive të selenit dietik.

Rezultatet e studimit u publikuan në revistën Critical Reviews in Food Science and Nutrition.

Alzheimer është një sëmundje neurologjike e karakterizuar nga humbja e kujtesës dhe një rënie në aftësinë e të mësuarit dhe mund të pengojë aftësinë e një personi për të kryer aktivitetet e përditshme dhe dëmtonë cilësinë e jetës së tyre.

Ka një interes në rritje për vetitë e dobishme të një diete, veçanërisht një dietë e pasur me selen, për pacientët me Alzheimer.

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Next article HIDHINI NJË SY/ Gjithçka që duhet të dini për serinë e re Samsung Galaxy S23
Previous article ÇFARË DO NDODHË KËTË TË DIELË NË BB VIP? Ledion Liço tregon detajet

s.autor

Postime të ngjashme

STUDIMI: Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës Shëndet

STUDIMI: Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës

DONI TË ULNI SHEQERIN DHE TË MBANI TRUPIN NË FORMË/ Këto fruta rekomandohen nga ekspertët Shëndet

DONI TË ULNI SHEQERIN DHE TË MBANI TRUPIN NË FORMË/ Këto fruta rekomandohen nga ekspertët

PARALAJMËRON OBSH: Ebola po përhapet shumë shpejt Shëndet

PARALAJMËRON OBSH: Ebola po përhapet shumë shpejt

Facebook Comments

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari? Blog

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari?

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit Blog

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi? Blog

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi?

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama Blog

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia? Blog

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia?

  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Back to top
© AlpeNews 2017. Të Gjitha të Drejtat e Rezervuara
KONTAKT