• Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
AlpeNews
  • 10 June, 2026
AlpeNews

Tirana, Albania

10 June, 2026
  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • Instagram
  • No categories
STUDIMI I RI: Konsumimi i luleshtrydheve zvogëlon rrezikun e sëmundjeve të zemrës
Home
Shëndet

STUDIMI I RI: Konsumimi i luleshtrydheve zvogëlon rrezikun e sëmundjeve të zemrës

21 August, 2024 s.autor Shëndet

Rreziku i sëmundjeve kardiovaskulare mund të reduktohet ndjeshëm nga konsumimi i përditshëm i luleshtrydheve, sipas një studimi të ri që thekson përfitimet shëndetësore të këtij fruti.

Luleshtrydhet, të njohura gjithashtu si fruti i preferuar i Amerikës, jo vetëm që janë të njohura për shijen e tyre, por gjithashtu luajnë një rol të rëndësishëm në promovimin e shëndetit të zemrës, raportoi SciTech Daily.Në Nutrition 2024, takimi vjetor i Shoqatës Amerikane për Ushqyerjen, u prezantua një studim i ri që fokusohet në shëndetin kardiovaskular dhe kontrollin e përmirësuar të glukozës. Takimi u mbajt më 30 qershor në Çikago.

Dr Lasantha Krishan Hirimuthugoda, e cila është një bashkëpunëtore kërkimore postdoktorale në Institutin e Teknologjisë në Illinois, prezantoi gjetjet e hulumtimit.

Në studim u përfshinë 36 gra dhe 32 burra, të moshës 20 deri në 62 vjeç. Efektet e marrjes së luleshtrydheve në FMD, si dhe lidhja e përgjigjeve të FMD ndaj ndërhyrjes në rrezikun CVD u vlerësuan nga studiuesit.

Ngrënia e luleshtrydheve çdo ditë për 4 javë, ndikoi ndjeshëm në përqindjen e FMD (testi Kruskal-Wallis, p<0.001). “Një dietë me pak fruta është ndër tre faktorët kryesorë të rrezikut për sëmundjet kardiovaskulare dhe diabetin,” tha bashkëautori Britt Burton-Freeman, PhD, profesor në Institutin e Teknologjisë në Illinois. “Shtimi i një filxhani luleshtrydhe në ditë në dietën tuaj mund të tregojë efekte të dobishme në shëndetin tuaj kardiovaskular”. Veçanërisht, vlera e rekomanduar ditore e vitaminës C plotësohet nga një porcion me 8 luleshtrydhe (një filxhan). Një mori lëndësh ushqyese të tjera dhe përbërjeve të dobishme bioaktive sigurohen gjithashtu nga ky frut.

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Next article PUSHTIMI I KURSKUT/ Ja gjenerali rus që mori një vendim fatal përpara sulmit ukrainas
Previous article INSPEKTON PUNIMET NË TUNELIN E MURRIZIT/ Balluku: Synojmë të përfundojë brenda vitit 2024

s.autor

Postime të ngjashme

STUDIMI: Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës Shëndet

STUDIMI: Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës

DONI TË ULNI SHEQERIN DHE TË MBANI TRUPIN NË FORMË/ Këto fruta rekomandohen nga ekspertët Shëndet

DONI TË ULNI SHEQERIN DHE TË MBANI TRUPIN NË FORMË/ Këto fruta rekomandohen nga ekspertët

PARALAJMËRON OBSH: Ebola po përhapet shumë shpejt Shëndet

PARALAJMËRON OBSH: Ebola po përhapet shumë shpejt

Facebook Comments

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari? Blog

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari?

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit Blog

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi? Blog

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi?

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama Blog

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia? Blog

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia?

  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Back to top
© AlpeNews 2017. Të Gjitha të Drejtat e Rezervuara
KONTAKT