Ashtu sikurse dihet “tradhëtarja” e Topit u përdor nga Klan, në betejën e ethshme të audiencës, për të konkuruar emisionin më të shikuar të së dielës, Portokallinë.
Por nëse Marina shërbeu si një mjet kundër shtëpisë që e lindi si prezantuese, fati nuk ka qenë më dashamirës me motrën e saj të mbetur në Top Channel, Luanën. Ajo u caktua të rivalizojë emisionin më të ndjekur të së shtunës në TV Klan, atë të Ermal Mamaqit. Dhe që kur Luana startoi me “Shiko kush luan” mes dy televizioneve ka plasur një debat i madh.
Në faqen e vet në internet Top Channel foli për rekord shikueshmërie të “Shiko kush luan”, ndërsa menjëherë në lojë u fut Ermali i cili botoi grafikun e shikueshmërisë mes dy emisioneve ku sipas tij Tv Klan fitonte bindshëm (grafiku poshtë).
“Audienca e djeshme në darkë. Ore, nuk i kuptoj këto grafikët… Hajde gëzuar” – shkruante Ermali duke sqaruar se emisionit të tij i përkiste kurba blu,në krye të grafikut.
Ende nuk ka thë dhënë për garën mes marinës dhe Portokallisë, por një gjë është e sigurtë, dy televizionet e mëdha po përdorin sejcili njërën prej motive vjollca, për të mposhtur emisionet më të forta të konkurentit direkt.
Lapsi