• Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
AlpeNews
  • 14 June, 2026
AlpeNews

Tirana, Albania

14 June, 2026
  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • Instagram
  • No categories
Konsumi i përditshëm i pijeve me sheqer favorizon sëmundjet kronike
Home
Shëndet

Konsumi i përditshëm i pijeve me sheqer favorizon sëmundjet kronike

5 January, 2018 g.autor Shëndet

Konsumimi i përditshëm i pijeve me sheqer rrezikon të shtojë sëmundjet kronike dhe shpenzimet publike të shëndetësisë në dekadat e ardhshme. Këto janë rezultatet paraprake të një studimi kryer nga disa institucione dhe paraqitur nga Universiteti i Ëaterloo (Ontario) në Kanada. “Konsumimi abuziv i pijeve me sheqer mund të shkaktojë në një periudhë afatgjatë deri në 63 000 të vdekur dhe t”i kushtojë më shumë se 50 miliardë dollarë kanadezë (35 miliardë euro) taksapaguesve deri në vitin 2041”.

Rritja e volumit të konsumit të pijeve që përmbajnë sheqer, nëse bëhet e vazhdueshme, mund të shkaktojë një përhapje të rasteve të sëmundjeve kronike pjesërisht të parandalueshme, duke përfshirë një milionë raste të diabetit të tipit 2 dhe 100 000 raste të sëmundjes së kancerit, vijon studimi të paraqitur nga Fondacioni i Sëmundjeve të Zemrës.

Konsumimi mesatar i pijeve me sheqer është më i madh tek të rinjtë mes moshës 9 dhe 18 vjeç, ose 64 gramë sheqer (14 lugë kafe në ditë). Ky volum konsumi tejkalon gjerësisht rekomandimet e Organizatës Botërore të Shëndetësisë (OBSH) për kufizimin e konsumit të sheqerit të shtuar në një volum maksimal nga 5 për qind në 10 për qind të kalorive të marra në ditë./shije

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Next article Produktet që pastrojnë mushkëritë e duhanpirësve. Ja lista
Previous article Stop lëngjeve që nuk kanë 20% frut të vërtetë/ BE jep lajmin kundër kompanive prodhuese

g.autor

Postime të ngjashme

STUDIMI/ Një filxhan fasule në ditë mund të ulë ndjeshëm rrezikun e… Shëndet

STUDIMI/ Një filxhan fasule në ditë mund të ulë ndjeshëm rrezikun e…

STUDIMI: Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës Shëndet

STUDIMI: Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës

DONI TË ULNI SHEQERIN DHE TË MBANI TRUPIN NË FORMË/ Këto fruta rekomandohen nga ekspertët Shëndet

DONI TË ULNI SHEQERIN DHE TË MBANI TRUPIN NË FORMË/ Këto fruta rekomandohen nga ekspertët

Facebook Comments

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari? Blog

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari?

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit Blog

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi? Blog

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi?

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama Blog

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia? Blog

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia?

  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Back to top
© AlpeNews 2017. Të Gjitha të Drejtat e Rezervuara
KONTAKT