• Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
AlpeNews
  • 15 August, 2026
AlpeNews

Tirana, Albania

15 August, 2026
  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • Instagram
  • No categories
ZBULIMI I SHKENCËTARËVE/ Konsumimi i tepërt i peshkut mund të çojë në kancer të lëkurës
Home
Shëndet

ZBULIMI I SHKENCËTARËVE/ Konsumimi i tepërt i peshkut mund të çojë në kancer të lëkurës

16 June, 2022 F.autor Shëndet

Konsumimi i lartë i peshkut mund të shoqërohet me një rrezik të shtuar të melanomës. Studiuesit e Universitetit Brown zbuluan se ata me një konsum ditor të peshkut meridian prej 3.2 gramësh kishin një rrezik 22% më të ulët të zhvillimit të melanomës malinje sesa ata me një konsum mesatar prej 42.8 gramësh.

Përveç kësaj, ata që hanin shumë peshk kishin një shans 28% më të lartë për të zhvilluar qeliza jonormale në shtresën e jashtme të lëkurës së tyre melanoma në fazën zero.

Për të zbuluar, shkencëtarët analizuan të dhënat për 491,367 njerëz të mbledhur midis 1995 dhe 1996. Më pas pjesëmarrësit raportuan konsumimin e peshkut gjatë vitit të kaluar.

Studiuesit më pas iu drejtuan arkivave të shërbimeve mjekësore dhe zbuluan se melanoma malinje u formua në 1 % të këtyre njerëzve dhe melanoma e fazës zero në 0.7.

Studiuesit vërejnë se melanoma ishte veçanërisht e zakonshme tek ata që hanin peshk të papjekur dhe ton, dhe përkundrazi, peshku i skuqur rezultoi se praktikisht nuk ishte i lidhur me kancerin.

Sipas shkencëtarëve, këto modele mund të lidhen me ndotësit që përmbahen në peshq, duke përfshirë bifenilet, dioksinat, arsenikun dhe merkurin.

Në të njëjtën kohë, autorët vënë në dukje se ata gjetën vetëm një lidhje statistikore, që nuk do të thotë aspak një marrëdhënie shkakësore.

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Next article TRAFIKU I KOKAINËS NGA SHQIPTARET NË PERU/ Zbulohen kompanitë e eksportit: Droga fshihej në avokado dhe mango
Previous article REAGIMI/ Gazetarja: Albin Kurti po provokon "luftë qytetare"!

F.autor

Postime të ngjashme

FLOKËT PO JU BIEN? Ja ushqimet që mund të ndihmojnë në mirëmbajtjen e tyre Shëndet

FLOKËT PO JU BIEN? Ja ushqimet që mund të ndihmojnë në mirëmbajtjen e tyre

E BËNI ÇDO DITË PA E KUPTUAR/ Ky zakon i zakonshëm mund të irritojë fshikëzën dhe zonën intime? Shëndet

E BËNI ÇDO DITË PA E KUPTUAR/ Ky zakon i zakonshëm mund të irritojë fshikëzën dhe zonën intime?

VAPA EKSTREME/ Kardiologët paralajmërojnë: Ky është aktiviteti që duhet shmangur gjatë orëve të nxehta Shëndet

VAPA EKSTREME/ Kardiologët paralajmërojnë: Ky është aktiviteti që duhet shmangur gjatë orëve të nxehta

Facebook Comments

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari? Blog

KRESHNIK SPAHIU/ Pse në PD u gëzuan për ngjarjet në Nepal, Venezuelë apo në Hungari?

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit Blog

EDUARD ZALOSHNJA/ Rrënjët e identitetit

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi? Blog

ARTUR AJAZI/ A kemi Agjensi Kombëtare Mjedisi?

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama Blog

MERO BAZE/ E vetmja gjë që kemi për t’i shitur Bordit të Paqes, është Edi Rama

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia? Blog

ARTUR AJAZI/ Ç’do të thotë arratisja e një killer nga policia?

  • Breaking News
  • Politikë
  • OP-ED
  • Aktualitet
  • Ekonomi
  • Kulturë
  • Gossip
  • Sport
  • Jetë
  • Back to top
© AlpeNews 2017. Të Gjitha të Drejtat e Rezervuara
KONTAKT