Ka qenë një kohë kur fotografia me ngjyra nuk është marrë seriozisht. Në vitet 1960 dhe 1970, ajo u konsiderua amatore, e mirë për pushime dhe reklama por nuk kishte vend në botën e artit ku mbizotëronte e bardha dhe e zeza.
Puna e disa rebelëve ishte e dobishme në ndryshimin e këtij qëndrimi. Shef ndër ta Joel Meyerowitz, një nga avokatët më të hershëm dhe më të suksesshëm të ngjyrës. Fotografi i Nju Jorkut, filloi punën e tij pionier me film me ngjyra në vitin 1962, aksidentalisht.
“Kur fillova, me gjithë pafajësinë time, filmi i parë që kam vënë ndonjëherë në një aparat fotografik ishte një film me ngjyra, sepse dukej se bota ishte me ngjyrë dhe ti do të shkrepje fotografi të botës siç dukej” tha ai në një intervistë.
“Unë nuk e kuptoja në atë pikë se bardh e zi ishte konsideruar arti i lartë dhe ngjyra u konsiderua amatore, komerciale dhe gazetareske.
“Por tani kur ti ke një jetë që 55 vite të saj i përkasin fotografisë, çështja e ngjyrës është një nga çështjet më të mëdha.” Përgatiti:AlpeNews.al