Drama e nobelistit gjerman Gerhart Hauptman prej javësh në Teatrin Metropol, sjell një baba përballë të bijve dhe pushtetit financiar të moralit dhe një tragjedi mbi lirinë e mirë. Aktori Alfred Trebicka që interpreton personazhin kyç të veprës rrëfen detaje nga puna me rolin.
Drama “Para perëndimi” ka në qendër të vëmendjes së lirisë me të cilën individi përballet për shkak të normave sociale dhe interesave financiare. Cili është kufiri mes lirisë së detyrueshme dhe ku kujdesi i tepërt bëhet lak? Një baba përballë të bijve dhe individit para pushtetit. Personazhi kryesor, Matias Klasuen vjen i interpretuar nga Alfred Trebicka që përmes një loje të tillë, i jep të gjithëve pasojat tragjike, me një plastikë që nuk lë vend për mëdyshje. vajze të re për të shpalosur idetë e tij. Është një shfaqje mbi lirinë e qenies”, thotë Trebicka.
23 artistë në skenë, kanë krijuar një ansambël karakterin e personazheve që plotësojnë një panoramë të shoqërisë njerëzore, me të gjitha ekstremet dhe luhatjet, që përfshijnë të pavendosurit e qëndrimit të tyre që ka po aq rol. A kemi të drejtë të vendosim për veten, apo dëshira jonë për liri mund të kërcënohet së pari nga?
“Ka dy mënyra se si mund t’i ketë një jetë një rol, duke e jetuar atë ose duke e përjetuar atë. Njëra prej tyre ka efekte të jashtëzakonshëm ndaj duhet të dish zgjedhësh”, thotë Trebicka.
Shfaqja me regji të Andia Xhungës, para një muaji vihet çdo fundjave në teatrin Metropol duk bashkuar emra të njohur e të rinjve të skenës në një dramë familjare, përballë së cilës kisha, shkenca dhe shoqëria kanë rolin e tyre.
SONDAZH