Shqipëria dhe Greqia arritën marrëveshjen për njohjen e patentave shqiptare në shtetin fqinj, në maj të këtij viti.
Arritjen e marrëveshjes e njoftuan 2 Ministrat e Jashtëm të shteteve përkatëse, Bushati dhe Kotzias. Sipas marrëveshjes drejtuesit nuk do të duhet që të rifillojnë proceduart për marrjen e lejes së drejtimit grek.
Kjo leje drejtimi u kushtontë shqiptarëve 700 deri në 100 euro.
Po cilat janë përfitimet plota të emigrantëve?
Njohja e patentave bën që të dy shtetet të mos kërkojnë pajisjen me patent ndërkombëtare nga ana e drejtuesve të mjeteve.
Një tjetër përfitim të madh kanë edhe emigrantët të cilët banojnë në Greqi. Ata mund të konvertojnë patentën shqiptare në atë greke, sipas dëshirës së tyre.
Konvertimi mund të bëhet duke paraqitur një kërkese pranë Drejtorive të Transportit dhe Komunikimit të Rajoneve të Njësive Rajonale në Shtetin Grek. Kjo gjë përfundon pa nevojën e kryerjes së testetve teorike dhe praktike.
Pra në një përmbledhje shohim që emigrantët shqiptarë mund të përdorin patentën shqiptare në shtetin fqinj, ose mund ta konvertojnë atë në greke, nëse janë banues atje.
Po çfarë ndodh 3 muaj më vonë?
Pas finalizimit të marrëveshjes, pala e shqiptare e ka futur në fuqi atë, e ndërsa ajo greke nuk ka vepruar ende. Pra drejtuesit shqiptarë përsëri duhet të përdorin patentat ndërkombëtare për të udhëtuar drejt shtetit grek.
Pra nëse Shqipëria po i qëndron marrëveshjes së nënshkruar, Greqia po ecën me hapa të ngadalët.
Sipas marrëveshjes parashikohet vetëm njohja e patentave, por jo e lejeve të qarkullimit, për të cilat duhet marrë formati ndërkombëtar.
/AlpeNews.al