Të gjithë ne “ëndërrojmë” që të fikim për një moment të gjithë telefonat celularë, dhe të mos “check”-ojmë email-et për një javë ose qoftë për disa ditë, por jo rrallë herë nuk ndodh kështu.
Në një studim të kryer nga psiko-analistët e BBC është vënë re se mes të gjithë mënyrave efikasë për të patur një “jetë” në punë janë vetëm 6 rrugë që të çojnë drejt balancës dhe suksesit.
***
Për të përjetuar një jetë të qetë në punë duhet që minimalishtë të keni kaluar këto 6 hapa:
Të keni fikur një herë në dy muaj email-et, dhe telefonatat që ju vijnë.
Të bëni një pushim dreke çdo ditë. E nëse nuk gjeni një punë të tillë atëherë MOS E PRANONI!
Ji i/e “angazhuar” me të rejat e fundit në punën tënde. Merr informacionet e fundit të punës që bën, kështu do të jesh ‘në formë’.
Flit me kolegët, por pa e tepruar. Asnjëherë nuk është mirë që ta kthesh bisedën në “thashethem” me punonjësit e tjerë, kështu do të kesh një ditë më të gjatë relaksi dhe të “ëmbël” për veshët e tu.
Qëndro “teknologjik”. BBC tregon se nëse do që të jesh i informuar në çdo moment duhet edhe t’i kushtosh pak luksin vetes që të navigosh për disa minuta në internet, e kryesisht në rrjetet sociale.
MOS PUNO MË SHUMË SE 40 ORË PUNË NË JAVË!
/AlpeNews.al