Lajmet në profilin personal: “Shumë ankesa sepse përmbajtja e medias dhe markave po zëvendësonte momentet personale”.
“Në vitin 2018 duam të sigurohemi që koha që të gjithë shpenzojmë në Facebook të jetë kohë e shpenzuar mirë”. Pra Mark Zuckerberg nga profili i tij personal paraqet prezantimin e ndryshimeve rrënjësore në vendin e ndërtesës për krijesën: një algoritëm të ri për t’i kthyer njerëzit në qendër të vëmendjes.
Lëvizja në tabelat e buletinit do të jetë e lehtë për t’u ndeshur me postimet e publikuara nga miqtë, ndërsa postimet e “Biznesit, markës dhe mediave”, nënkupton Zuck, do të kenë një shikueshmëri më të madhe kur ata do të ndahen shumë nga përdoruesit. Kështu që më pak video dhe artikuj lidhur me gazeta dhe më shumë hapësirë për postimet e miqve që marrin më shumë pëlqime, komente dhe aksione dhe me të cilët ndërveprojmë më shumë.
“Ne krijuam Facebook për të ndihmuar njerëzit të qëndrojnë në kontakt me njëri-tjetrin”, vazhdon Zuckerberg në postin e tij, për të motivuar zgjedhjen. “Kjo është arsyeja pse ne gjithmonë i vendosim miqtë dhe familjen tonë në qendër të vëmendjes dhe disa hulumtime tregojnë se forcimi i marrëdhënieve tona përmirëson lumturinë tonë, por kohët e fundit kemi marrë ankesa nga komuniteti ynë se media dhe përmbajtja e markës po zëvendësonin momentet personale, ato që na bëjnë të qëndrojmë në kontakt me të tjerët”. Përgatiti: AlpeNews.al/