Në rubrikën tonë të përditshme “Summer në Alpe” ndër të tjera do fokusohemi tek komentet në Trip Advisor.
Aty gjen një gamë të madhe komentesh që përshkruajnë eksperiencën e turistëve në destinacione të ndryshme, por AlpeNews.al zgjedh 2 të tilla, që tregojnë realitete të ndryshme nga njerëz dhe kombësi po ashtu të ndryshme.
Sot kemi marrë në fokus komentet në lidhje me komentet që lidhen me ushqimin dhe shërbimin që ofrohet në restorantet afër plazheve, në Vlorë. Një turist zvicerian vlerëson maksimlaisht ushqimin dhe shërmbimin mikëpritës në Vlorë, ndërkohë që shqiptarja është tmerruar me shërbimin dhe “premton” se nuk do rikthehet më.
Komenti i një turisti nga Zvicra për ushqimin në Vlorë:
Ushqimi ishte shumë i mirë, peshku ishte i freskët dhe mikëpritja ishte e ngrohtë, tipike shqiptare.
Ndërkohë komenti i një shqiptarje:
Është një turp i tillë që një restorant që ofron ushqim me cilësi të lartë, përpiqet maksimumin e tij për t’i mbajtur klientët larg. Para së gjithash qëndrimi i stafit ishte i tmerrshëm. Mendoj që edukimi nuk është një fjalë ekzistuese në fjalorin e tyre. Së dyti, ne kemi posositur antipasto të ndryshme crudo, e cila përfshinte edhe një karkalec. Ata sollën dy pllaka prej tyre, duke na lënë të mendojmë se karkaleca antipasto ishte e ndarë në dy pjesë, sepse një pjatë nuk ishte e mjaftueshme. Përfundimisht dhe më e rëndësishmja, çmimi për një peshk të pjekur antipasto peshë sipas menusë ishte 1.200 lekë (rreth 10 euro), ndërsa sipas tyre dhe pranimit në fund, çmimi real për peshkun e freskët 700gr bas ishte 3.500 Lekë (rreth 30 euro). Një mashtrim i tillë! Shkurt: Nuk kthehem më në atë vend.
/AlpeNews.al