Në rubrikën tonë të përditshme “Summer në Alpe” ndër të tjera do fokusohemi tek komentet në Trip Advisor.
Aty gjen një gamë të madhe komentesh që përshkruajnë eksperiencën e turistëve në destinacione të ndryshme, por AlpeNews.al zgjedh 2 të tilla, që tregojnë realitete të ndryshme nga njerëz dhe kombësi po ashtu të ndryshme.
Komenti i një turisti italian:
Një vend i përsosur për qëndrimin tuaj në Dhërmi. Ky hotel është vendi i përsosur për t’u çlodhur dhe të ndjeheni të mirëpritur në Dhërmi. Stafi është i sjellshëm dhe profesional, ata janë gjithmonë të gatshëm për gjithçka që ju nevojitet (madje edhe vetëm për një kafe ose për t’ju dhënë këshilla për një restorant ose një vend për të vizituar). Mëngjesi është i mrekullueshëm, gjithmonë do të jeni të kënaqur.
Ndërkohë komenti i një shqiptari:
Të gjitha përshtypjet negative që lexoni janë 100% të vërteta. Standardi 5 yje për këtë hotel është një shaka. Tejet e tepërt për shërbimin që merrni.
1. Shpërndarja e parë – tualetet e restorantit. Pista dhe pa letër 2. Pasi arrita në hotel rreth orës 9.30, një nga fëmijët e mi donte mëngjesin. 5 minuta më vonë na kërkuan të nënshkruajmë një dëftesë 20 usd për të ngrënë 3 menutë në mëngjes. Duke i shpjeguar kamerierit se kishim vetëm një mëngjes, mendova se gjithçka ishte e qartë. 3. Dhoma ishte në rregull, por shumë larg nga 5 yje yje. TV i vogël me të gjitha kabllot e dukshme mund të tregojë vetëm 5 kanale. Banjo ishte e organizuar në mënyrën më të çuditshme të mundshme. Ju nuk mund të uleni në tualet pa e përplasur gjurin në mobiljet e lavamanit. Ju nuk mund të lakoheni për të larë fytyrën tuaj sepse ka vetëm 30 cm hapësirë midis dushit dhe lavamanit. Pasqyra ka një shirit të udhëhequr të ngjitur në majë kur është e ndezur është e drejtë në fytyrën tuaj. Nuk ka as një gotë apo filxhan për të vendosur furçat e dhëmbëve tuaj asnjëherë mos të keni parasysh pjesën tjetër. 4. Pjesa më e mirë – mëngjesi është një zambak i madh. Duke përmendur varietetin shumë të ulët të ushqimit, nëse nuk zgjoheni në orën 8.30, nuk hani. Ata thjesht zëvendësojnë ushqimin një herë. Pas kësaj jo më shumë. Nuk mund të besoja se njerëzit po shkonin në zonën e shuplakës së mëngjesit dhe nuk gjetën asgjë. As edhe një fetë bukë. Shkoi të merrte ujë dhe bashkuesi të gjente syzet dhe shishet. Atëherë kuptova që uji ishte në një shpërndarës të madh uji dhe ju duhej të përdorni gota plastike për ujin. Përdorni gota plastike në një hotel me 5 yje !!!!!!!!! Asnjë kamerier nuk ishte rreth e rrotull dhe të gjitha tryezat nuk ishin pastruar nga pjatat e klientëve të mëparshëm. 5. Në arkë ata më mbingarkuan. Në fund të fundit, këtij hoteli i mungon koha e madhe e konceptit të menaxhimit. Menaxhohet nga një zonjë e moshuar që nuk ka asnjë të dhënë se çfarë është menaxhimi i hotelit. Ata do të gjejnë gjithsesi për t’ju mbingarkuar. Ushqimi dhe pijet janë jashtëzakonisht të shtrenjta për ato që merrni. Këshillat e mia: Shmangni këtë hotel !!!!
/AlpeNews.al