E Premtja e Zezë quhet, në mënyrë figuartive, dita që pason Ditën e Falenderimeve në SHBA.
E enjtja e katërt e nëntorit e cila lidhet gjithashtu me fillimin e blerjeve për sezonin e Krishtlindjeve. Kjo traditë daton që nga viti 1952.
Blerësit pritet që të shpenzojnë miliarda këtë fundjave teksa dyqanet bëjnë ulje drastike çmimesh në kuadar të së Premtes së Zezë.
Pritet që uljet në disa produkte të jenë aq të mëdha saqë shitësit të dalin në fakt me humbje.
Shitësit me pakicë po përdorin pazaret për të joshur blerësit përmes derës – ndërsa përpiqen të shmangin një rënie masive të shitjeve të nxitur nga një shtrëngim në buxhetet e ekonomisë familjare.
Ndërkohë, një numër rekord dyqanesh kanë nisur me uljet nga frika se se mund të dalin të humbur nga rivalët e tyre online ose gjiganti Amazon.
Gjithësesi, disa analistë paralajmërojnë se uljet drastike të çmimeve mund të shkaktojë një “vetëkënaqësi shkatërrimtare”.
Përveç mundësisë së shitjeve të artikujve me humbje, kemi të bëjmë gjithashtu me kosoto të mëdha që janë të lidhura edhe me transportimin e shitjeve të bëra online.
‘Ne parashikojmë që këto mijëra ulje të bëra nga qindra biznese do të sjellin një zhgënjim të madh tek shitësit. Disa prej tyre mund të dalim me më shumë humbje sesa e prisnin”, thotë analisti Richard Hyman duke e përshkruar të Premten e Zezë si një çmenduri. Përgatiti AlpeNews